Oulussa

Anteeksi kun en ole kirjoittanut pitkään aikaan. En ole jaksanut kirjoittaa eikä ollut ideoita mistä kirjottaa. Nyt kuitenkin pitkälllä junamatkalla kun on aikaa niin päätin kirjoittaa.

Kävin tänään Oulussa pääsykokeessa. Menin sinne yö junalla. Olin aamulla puoli kuudelta Oulussa. Odotin rautatieasemalla klo 7 asti ja sitten lähdin kävelemään sinne koululle missä pääsykoe oli. Päivän piti kestää 8-16, mutta sain tehtävvät jo valmiiksi yhdenksän aikaan ja haastatteluni oli 9.10 joten sen jälkeen sain lähteä. Kävelin takaisin rautatieasemalle ja menin lippuluukulle kysymään voisinko vaihtaa lipun, sillä jos olisin ostamallani lipulla mennyt olisin joutunut odottamaan vajaat 12 tuntia, ja vaikka kuinka tykkään odottaa 12 tuntii oli vähän liikaa. Sain vaihdettua lipun ja sain jopa rahaa takaisin. Jouduin melkein tunnin kuitenkin odottamaan. Kun näin että jouduin käytäväpaikalle tiesin että siitä ei hyvää seuraisi sillä mun oli pakko saada kännykkä ja iPad laturii.
Tietenkin vieressäni oli vanha akka. Hän ei voinut vaihtaa kanssani paikkaa joten lähdin ulos junasta ja kävin ostamassa uuden lipun, missä molemmat paikat on ikkunapaikkoja, siis joudun vaihtamaan junaa Tampereella.
Mun ja P:n oli tarkoitus nähä, mutta P tuli kipeäksi ja se oli osa syy miksi lähdin aikasemmin kotiin.

En tiiä onko mulla mennyt paremmin. Ehkä hieman paremmin on mennyt sillä en ole viilllellyt sen jälkeen kun tuli tikit. Ei ole edes tehnyt mieli.

R on pari kertaa ollut mun unessa mut muuten ero on ollut ns. helppo. En ole joutunut kärsismään. R:stä en kuitenkaan tiedä, että onko hän kärsinyt. Toivottavasti ei. Vaikka me erottiin toivon että hän on kuitenkin onnellinen.

Jos haluutte et kirjoitan useemmin tänne nii sanokaa, muuten mä saatan kirjottaa aika harvoin.

Kommentit

  1. olisi kiva jos kirjoittaisit useammin! ja tekisit esim. postauksen siitä uudesta kodistasi?

    VastaaPoista
  2. Mä ainaskin lueskelen mielelläni sun kirjotuksia, mutta kirjoita sen verran kun susta tuntuu. :)

    Ja onneks paluumatka onnistui lopulta hyvin ja toivottavasti pääsykokeetkin onnistui ! (8

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa