Hemmoteltu lapsi

Joskus tuntuu et mun pikkuveli J on hemmoteltu lapsi. Se saa tyylii kaiken mitä haluaa. Esim tänää käytii ideaparkissa vain siksi että J tarvitsi kengät ja äiti anto sille satasen rahaa vaikka äidillä pitäisi olla rahat loppu. Ainaki se sano mulle et sillä on rahat loppu. Luulisi et jos on rahat loppu ni se pyytäis yli jäävä rahat takaisin, mutta ei. J saa pitää koko satasen (kengät+yli jääneet rahat). Mä ostan kaikki vaatteeni ja kenkäni itse. En todellakaan usko, että J on muuttamassa pian pois äidin luota vaikka hän täyttää 18 jouluaattona. Ja tuskin ostaa omat vaatteensa sitten kun on täyttänyt 18 niinkuin minä olen tehnyt.
Vituttaa kyllä aika paljon...

Ja sit vielä äiti huutaa mulle... Ainaki sain motivaatioo viillellä. 
Äiti meni kauneushoitolaa ja minä, J ja J'n tyttöystävä käveltii prismaa. J tarjos mulle lanttei (neljää euroo) et menisin ostaa ruokaa mut ei hesest mitää neljäl eurol sais. Ja siit sit synty riita ku J ei kuulemma sanonu nii. Ja sit äiti viel suuttu mulle jostai ja siks se huus. On hyvin "mukavaa" istua autossa ku meit on kolme plus äiti ja äiti huutaa ainoostaa mulle ja puhuu iha nätisti J'lle ja sem tyttöystävälle...

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa