Taas/ Again

Taas valvoin. Kolmas yö kahden kuukauden sisällä minkä oon valvonu. Mun unirytmi on ihan sekaisin. Aamuyö kahden aikaa sanoin R'lle et meen nukkuu. Kävin vessas ja tulin takasin koneelle. Mun piti pelata vain hetki. Hetki vaihtu puoleen tuntiin, puoli tuntia tuntiin ja tunti kahteen.

Mun psykologi anto mulle paniikkihäiriö lehtisen luettavaks. Se sano et ne oireet ja laukasevat tekijät on samanlaisia kun mulla. Ja mitä enemmän oon lukenu sitä sitä enemmän ne "kohtaukset" alkaa tuntua paniikki kohtauksilta. Enkä enää hoe ittelleni et ei o hätää. Nyt sanon et jos tulee kohtaus, mä selviän siitä.

Tiistaina mun lääkäri tulee mun psykologin tapaamiselle mukaan. Se arvioi että tarvitsenko sairaslomaa.

Oikeestaa en halunnu ottaa lääkkeitä koska en halunnu sitä paniikkikohtausta.

En tiiä oonko sanonu näitä asioita jo. Pyydän anteeksi jos sanon asioita kahdesti.
___________________________________________

I stayed up the whole night, again. Third night in last two months. My sleeping habits are messed up. At 2am I said to R that I was going to bed. Then I went to kitchen and came back. I meant to play only a moment. A moment changed into 30 minutes, 30 minutes into an hour, an hour into two hours.

My psychologist gave me panic disorder magazine. She told me that those symptoms and triggers are quite similar to mine. And the more I read it, the more it felt like those "attacks" were panic attakcs. And I'm not saying to myself "It's ok." anymore. I'm saying that if the panic attack comes, i'll survive it.

On Tuesday my doctor will come to see me when I go to talk with my psychologist. She'll figure out if I need some time off from school. 

Actually I didn't want to take my meds because I didn't want to have that panic attack again.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa