Väsynyt

Oon väsyny... Oon niin väsyny. En edes vaatteita jaksa vaihtaa...

Kommentit

  1. Jos ny rupee ajattelemaan ni ei.. Mut kattoo jos sais jotain muuta ajateltavaa hetkeks ku tän paskan.

    VastaaPoista
  2. En mä liikaa juo... Pää sekasin vaa

    VastaaPoista
  3. Et sä idiootilta vaikuta..ajattelet vaa fiksummin ku mä

    ja voimia sullekki ♥

    VastaaPoista
  4. Haluisin itekki tähä lääkkeet ton juomisen takia... Tosin kyl pointtina se just et sais otettuu yht aikaa ja parhaas tapaukses lähtis henki..

    VastaaPoista
  5. Mä oon jo valmiiks aika impulsiivine.. Ja jos joskus mulle lääkitys annetaa nii kyl siin varmaa nii käy et alan säästelee ja otan jossai vaihees kaikki kerral.. ._.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa