En tiedä mitä kirjoittaisin, mutta kirjoitan kuitenkin

En tiiä mitä kirjoittaisin vaik monia juttuja on käyny. Ehkä vois aloittaa vanhimmasta "jutusta".

Torstaina koulus meni melko hyvin ku V ei ollu siel ja osittain sen takia et oli hyvä päivä torstaina nii en sit menny kouluun perjantaina, koska halusin pitää hyvän viikonlopun.
Viikonloppu meni iha hyvin, olin R'n luona yötä ja mentii sit sunnuntaina R'n kans junalla Tampereelle mis äiti ja sen miesystävä jo oli ja mentii niitten kans kattoo Tampere Talolle "Lumiukko" esitystä. (http://www.tampere-talo.fi/lumiukko/) Se oli hieno, eikä ees haitannu vaik tuntu et minä ja R oltii vanhimmat "lapset" siellä. Me käytii ennen esitystä syömässä Pancho Villa -nimisessä ravintolassa. Me kaikki otettii jotkut hampurilaiset, kaikki muut otti pekonihampurilaisen ja mä otin juustohampurilaisen ilman jäävuorisalaattia. Se siis ei ollu pelkkä hampurilainen vaan ateria. Ranskiksii ei ollu pakko ottaam, sai valita ottiko ranskalaiset vai lohkoperunat vai salaatin. Äiti otti salaatin ja me muut (R, minä ja äidin miesystävä) otettii ranskikset. Mä en pystyny kaikkee syömää mut söin niin paljo ku pystyin.


Eilen sitte menin kouluu eikä V ollu sillonkaa koulussa, eikä pahaa oloo tuu niin paljon jos vain S on koulus. Mul oli aika psykologille 12:30 ja sitä ennen 11:45 me puhuttii HOJKS'sta open kans. Ja iskäki tuli sinne. sit mä lähin psykologille enkä sen jälkee menny kouluu vaik koulu olis jatkunu about neljään asti.

Sen psykologi käynnin jälkee me si mentii mäkkii ku mul oli niin kamala nälkä.. Mä si siel otin sen minkä otan aina eli tuplajuustohampurilaisaterian, mut täl kertaa plussana ja lisäks kinuski sundae'n. Oli niin kamala nälkä et hotkin kaiken aikas nopee. Ja sit ku mentii sielt suoraa äidil käymää nii menin heti vessaa ku tuntu et kohta tulee ylös... Kyllähän ne tuli ylös ja meinasin tukehtuu yhes kohtaa (Y). "Parasta" oli ku iskä tänää kysy et "et kai sä tee noin usein". Se siis oli luullu et tein tahallaa sen. Mut en mä tahallaa oksentanu. En mä pakolta ees pystyis siihe.

Eile illal kävin sit tukihenkilön kans leffas. Ja eilen oli siis meidän eka oikee tapaaminen, sen sossupaikas tapaamisen jälkee. Me käytii kattomas toi Real Steel - niminen leffa. Hugh Jackman esitti pääosaa. Ja siin leffas oli kaks LOST'sta tuttua tyyppiä. No siis Evangeline Lilly'n tunnistaa tietty mut Kevin Durand'ia ei pakolta tunnistais, hän siis esitti Martin Keamy'a LOST'ssa 12 jaksossa. Mulla on melko hyvä naamamuisti, siis mä muistan jos oon nähny jonku näyttelijän jossain leffassa tai sarjassa nii yleensä muistan et oon nähny sen jossain leffassa tai sarjassa ja yleensä muistan mistä leffasta tai sarjasta muistan sen mut en aina muista nimeä. Ja yleensä mä kerron kun mä huomaan jonkun ketä on ollu jossai sarjas tai leffas minkä oon nähny, joten sillä mä joskus kuulemma pilaan jonkun leffan. Joten oon yrittäny vähentää sitä kertomista.
Siis tää tukihenkilö juttu järjestettii sossujen kautta. Me nähää kerran viikos ja tehää jotai mitä mä haluun (yleisesti tukihenkilö ja nuori tekee semmosta mitä se nuori haluaa). Mun ei tarvinnu maksaa leffa lippuu ku se tukihenkilö makso sen ja sit sossutyypit maksaa sille takas.
Niijoo. Tää mun tukihenkilö on tosi mukava. :)

Tänää sit kävin hammaslääkäris ja mul paikattii kolme reikää. Eli enää neljä (yks väliaikainen paikka eli yhteensä viis) jäljellä. Tää hammaslääkäri, ketä on ny paikannu noi kaikki reiät, nii se lähtee johonki, kai se vaihtaa työpaikkaa tms mut siis joku muu paikkaa ne neljä (viis) vikaa reikää hampaissa. Sieltä kuulemma sitte otetaa yhteyttä. Toi lause ei oikee vaikuttanu mukavalta ku viimeks mut unohdettii. Mua ei muistettu kutsua tarkastukseen, joten olin 2 vuotta ilman hammaslääkärii. Mut ei sillon ollu mitää särky ongelmii tms joten ei ollu tarvetta käydä hammaslääkärissä.

NIIJOO. R sano mua ohueks :o

Ps. Anteeksi Rosalia ja kaikki muutkin. Mä vaa en osannu kirjoittaa tänne oikee mitää vaik halusin. 

Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa