Tunti koulussa ja sitten kotiin

Lähin aamulla kouluun iloisin mielin, ja luin kirjaa käytävällä eikä ollu paha olo, vielä. Tunti ku alko ja mentii atk luokkaan nii heti ope ja V tuli siihe mun luo ja sano et pitäs mennä taas keskustelee. Mä sit sanoin ettei asiasta tarvitse enää keskustella, koska kukaan ei halua sitä selvittää. V sit sano et se haluu selvittää asian koska oon puhunu niistä p*skaa. Mun oli sit pakko mennä. Mua sit syytettii kunnianloukkauksesta. Siis et oon tääl selittäny jotai mikä ei oo totta. Mä kielsin et olisin sanonu jotai mikä ei oo totta. Sit lopulta kävi ilmi ettei V kuulemma ollutkaan viillelly tms eli siitä pyydän anteeksi että olin sanonut että hän oli viillellyt vaikka hän ei ollutkaan, mut enhän mä voi tietää et oliks se viiltäny reitee tms ku se näytti kätensä ja kysy et näyttääks ne siltä et se olis viillelly. Ja ehkä mä oon liiotellu jotai asioita tääl mut ne on ollu mun mielipiteitä ja tuntemuksia, en oo sanonu et ne oli 100% totta. Joten pyydän teiltä lukijoilta anteeksi jos jaoin väärää tietoa. Nii ja V'tä haittaa että sen tunnistais täältä helposti, mut mun mielest ei sillee vois yhtä hyvin tunnistaa kuin kuvasta ja iskäki sano ettei kukaa sitä tunnistais paitsi se ja ehkä ny S mut ei kukaa ulkopuolinen sitä tunnistais.

Mutta siis sen keskustelun lopus mul oli jo niin paha olo et itkin ja sillee nii sit lukittauduin vessaan itkemään (joo tiiän säälittävää..) ja sit lopulta lähin kotii, sitku iskä tuli hakee.

Anteeksi sekava postaus mutta oli pakko sanoa ja korjata nuo pari juttua.
En tiiä kuitenkaa et riittääks se V'lle. Se uhkas viedä tän kunnianloukkaus jutun oikeutee asti mut iskä onneks vakuutti mulle ettei sillä oo mitää todisteita et se oikeesti vois viedä sen oikeutee. 

Kommentit

  1. Ei ihmisii tosiaan voi tunnistaa netissä pelkällä alkukirjaimella, korkeintaa ne jotka tuntee teiät IRL. Sun isäs on oikeessa, ei sil oo mitään todisteita jotka veis sut oikeuteen. Kyl kaikki viel kääntyy paremmaks, älä huolehdi liikaa! Voimia sulle.

    VastaaPoista
  2. Just joo, uhkailee vain

    t. tyttö jonka kaveri on uhannut tehdä samoin

    VastaaPoista
  3. mun mielest V on säälittävä, et sä! ("Mutta siis sen keskustelun lopus mul oli jo niin paha olo et itkin ja sillee nii sit lukittauduin vessaan itkemään (joo tiiän säälittävää..) ja sit lopulta lähin kotii, sitku iskä tuli hakee.")

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa