Väsynyt koulussa

5.50 herätys taas. Kasiin kouluun siis. Päätin eilen kokeilla I junalla Tikkurilaan menemistä kun P juna oli peruttu ja seuraava oli myöhässä. Jos on kiire kotiin niin taidan tästä lähtien tehdä silleen että jos esim 14.33 P juna on myöhässä ja haluan 14.42 R junaan niin menen 14.37 I junalla Tikkurilaan. Tänään tulin myös kouluun Tikkurilan kautta. Vaihdan siihen tyyliin myös. Jos junat on ajoissa voitan 4 minuuttia ja oon ajoissa koulussa.

Nyt on tulityökurssi, luokassa missä on hieman huono ilmanvaihto eli väsymys on vielä pahempi. . . Joudun olemaan kokonaisprosessi 2 tunnilta pois.

En oo sittenkään varma jatkanko niitä YouTube videoita. Saatan jatkaa mutta siitä voi kestää ennen kuin teen videon. Joten siis. Mun snapchat on saramria jos joku haluaa seurata. Pieni korvike videoille sentään.

Tänään pääsen katsomaan iskän näytelmää (vaikkakin valokoppiin) ja sitten illalla menen baariin kaverille seuraksi joka on portsarina. En siis juo siellä. Juon / käytän todella harvoin alkoholia. Ehkä syynä on se ettei mutta ole about ikinä varaa, mutta myös se ettei ole seuraa.

Ainiin! Nyt muistan mitä unohdin edellisestä tekstistä. Mulla on oma auto! Iskän auto meni rikki joten mun oli pakko saada oma jotta pystyy kulkemaan. Äiti lainasi rahaa siihen. Se maksoi siis 250€. Oon nyt maksanut jo 50€ joten se auto on 1/5 mun. Jee. Lauantaina pääsen ajaa ensimmäisen pitkän matkan sillä. (Jos hakua ei lasketa, se oli Porvoossa asti).

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa