Haaste


Ohjeet:
Tämän pienen haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa, kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

11 faktaa minusta, tässä ja nyt !
1. Rakastan kirjoja ja elokuvia
2. En ole tyytyväinen kehooni, mutten silti voi tehdä sille mitään
3. Minulla on ongelmia syömisen kanssa, esim saatan ostaa yli kymmenellä eurolla karkkia
4. Olen koukussa viiltelyyn.
5. Erosin juuri pitkäaikaisesta poikaystävästäni
6. Minulla ei ole paljon ystäviä. 
7. Minulla tulee joskus illalla lääkkeiden oton jälkeen sydämentykytyksiä ja joskus en mene nukkumaan sen takia, koska pelkään niitä sydämentykytyksiä
8. Hain uuteen kouluun yhteishaussa.
9. Menen huomenna 27.3. HBO Nordicin järjestämiin Game of Thrones ennakkonäytös juhliin.
10. Haluaisin pystyä alkamaan laihduttamaan ja samalla toivon että minulle tulisi anoreksia
11. Tykkään karkista liian paljon

11 kysymystä haastetuille:

1. Mikä on lempiherkkusi ? 
- Valkosuklaa

2. Lempiblogi ?
- Tällä hetkellä, "Too shy to scream"

3. oletko facebookissa ?
- Olen

4. mitä juot mieluiten ?
-Vettä

5. Onko sulla lempinimeä ?
- On aika monta. Vain yksi IRL, joka on Sarkku, jota ketään ei käytä. Netissä, Sam, Sammy ja Sammie.

6. Montako lasta on perheessäsi ?
- Kaksi. Minä ja veljeni.

7. seurusteletko ?
- En enää.

8. Tykkätkö hedelmäsalaatista ?
- Jos siinä ei ole salaattia ja olen tehnyt sen itse, niin kyllä.

9. Mielimusiikki ?
- Juuri nyt, Turmionkätilöt

10. Mitä teet päivisin ?
- Jos en ole koulussa, vietän päiväni koneella ollessa ja välillä tvtä katsoen.

11. Opiskeletko jotain ?
- Opiskelen vaatetusartesaaniksi, mutta hain media-assistentti koulutukseen. 

Haastan:
 


11 kysymystä haastetuille:

1. Kuinka vanha olet?
2. Mikä on ollut elämäsi onnellisin päivä?
3. Mikä on ollut elämäsi onnettomin päivä?
4. Onko sinulla lemmikkejä
5. Lempi elokuvasi?
6. Lempi tv-sarjasi?
7. Lempi kirjas?
8. Lempi karkkisi?
9. Onko sinulla mitään sairauksia?
10. Mitä mieltä olet nukkumisesta?
11. Mitä sanoisit ihmiselle joka on koukussa itsetuhoisuuteen esim viiltelyyn?

Kommentit

  1. Kiitti haasteesta, yritän jaksaa tehdä sen tässä kun saan päätäni ajattelevalle tasolle.. :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa