Game of Thrones


"Hei ****,

Onnittelut, olet yksi HBO Nordicin Game of Thrones –valokuvakilpailun voittajista! Kutsumme sinut ja seuralaisesi Game of Thrones –ennakkonäytösjuhliin Ravintola Kaarle XII:ssa Helsingissä (Kasarmikatu 40) keskiviikkona 27.3. klo **. Tapahtuman alaikäraja on 18. 

Ilmoitathan osallistumisestasi minulle huomiseen 26.3. mennessä. 

Toivottavasti näemme juhlissa keskiviikkona!

Terveisin Karla"

Tuollaisen sähköpostin sain aamulla. En voinut uskoa sitä todeksi. Osallistuin siis tuohon kisaan ja toivoin että voittaisin paikan tuolla juhlissa, mutten uskonut että mulla olis mitää mahdollisuuksia. L tulee seuralaisekseni sinne. 

Game of Thrones –kuvakilpailumme on nyt päättynyt. Onnittelut voittajille, otamme teihin yhteyttä sähköpostitse.

Bonuksena mainittakoon, että keskiviikon juhliin on tulossa myös yksi sarjan tähdistä. Huikea ilta siis luvassa!"

Tuo luki HBO Nordicin Facebook sivulla. En osaa edes arvata ketä sarjan tähdistä sinne voisi tulla. 

Eilen viimeksi itkin sitä kuinka väsynyt olen. Ihme etten itkenyt R'n ja minun eroa. Nyt se on pakko olla lopullinen. Ainakin vuosia ja/tai kuukausia kestävä. Muuten R'n äiti luulee että pompottelen/pallottelen R'ää. Siis hän sanoi minulle syksyllä etten saa pompotella/pallotella R'ää.

Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa