Paljon asiaa

Olen "kääntynyt" kasvissyöjäksi ja tapasin kummitätini jota en ollut nähnyt 10-15 vuoteen.

Musta on tullut pesko-lakto-ovo-vegetaristi eli syön kyllä kalaa, mutta siis jätin lihan ja kanan pois. Saatan ehkä silti joskus syödä lihaa. Riippuu tietenki miltä tuntuu. Nyt liha ällöttää mua.
Oon aiemminkin ajatellut, että musta tulisi kasvissyöjä, mutta sillon se jäi ajatteluksi koska aattelin et olin liian nirso. Nyt kuitenkin päätin että kyllä musta nyt tulee kasvissyöjä. En selitä tätä koska ajattelisin että olen parempi kuin te muut halusin vain kertoa tämän tänne. En siis todellakaan ajattele että olisin parempi kuin muut.

Tapasin siis kummitätini, tai siis yhden kummeistani. En ole nähnyt häntä pitkään aikaan. En ole 100% varma kuinka pitkään aikaan, mutta luulisin että 10-15 vuotta olisi about oikeassa.
Iskä oli paikallisessa kahvilassa ja mun piti mennä hakeen se ja samalla käydä kaupassa hänen kanssaan. Soitin sit kaupasta iskälle et oon siel kaupas ja se sano mulle et "maija on täällä, tuu moikkaamaan." Menin sit sinne ja eka kommentti häneltä oli et on eriväriset hiukset (ennen oli maantien/hiekan väriset ja nyt on siniset) ja sen jälkeen hän sanoi "oot pyöristynyt. Sä olit ennen niin hoikka tyttö". Ajattelin et mitä v*ttua. Ei noin saisi sanoa kenellekkään. Mulla on muutenkin ongelmia kehokuvan ja kehon kanssa ja sit kuulen tollasta. Tuntuu tosi pahalta. En sanonut siinä tilanteessa mitään, mutta myöhemmin itkin.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa