email to my psychologist

Kirjoitin psykologilleni sähköpostin. Tässä se on.

"Hei.
About viikon ajan oon ollu aika itsetuhoinen. Oon halunnu joutuu sairaalaan. Vähän vieläkin haluan. Lauantaina yritin ottaa yliannostuksen. Oon haaveillu ja vähän suunnitellu sillalta 130 tielle hyppäämistä. Tänään kun tulin leffasta itkin koko matkan biorexiltä R'lle asti. Eli yli puoli tuntia putkeen. Se oli sellaista hallitsematonta parkumista. Lopulta sain pakotettua itkun loppumaan koska tulin R'lle enkä halunnut että R'n vanhemmat näkee et itken. En oo ihan varma miksi itkin. Ehkä siksi koska olen todella väsynyt. Fyysisesti ja henkisesti. Soitin matkalla iskälle ja se sano et mun pitää kirjottaa sulle. Jos annan itselleni aikaa miettiä niin luultavasti alan itkemään taas. En tiedä milloin pystyn silloin lopettamaan itkemisen.On siis ollut aika vaikeeta nyt. Tuntuu etten jaksaisi mennä edes kouluun, yritän kuitenkin, sillä mun koulupäivät ei ole pitkiä."
________________

I emailed my psychologist. This is it.

"Hi.
About for a week I've been quite suicidal. I have wanted to be put to hospital.I kinda still do. Last saturday I tried to take an overdose. I have dreamed of jumping of a bridge. Today when I came from a movie I cried from the movie theater to R's place. Over 30 minutes straight. It was uncontrolled crying. Finally I made myself stop crying because I didn't want R's parents to see me crying. I'm not even sure why I was crying. Maybe because I'm really tired. Physically and mentally. When I was driving home I called my dad and he told me to email you. If I give myself time to think I'll probably start crying again. I don't know when I can stop crying then. It has been quite difficult lately. It feels like I don't even have the strength to go to school but I'll try because my days at school aren't so long."

Kommentit

  1. Anteeksi kun en ole kommentoinut pitkään aikaan.
    Mutta mä haluaisin kysyä et saitko vastausta? :)
    Voimia!

    -IV

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa