Kunpa voisin + edit 19.30

Kunpa voisin vain maata sängyssä ja itkeä.

edit 19.30
Alan nyt älyymään et mä ja R ollaa erottu. Se aiheuttaa pahaa oloo ja ihan pienetkin ärsytykset saa mut suuttumaa ja pienetkin pettymykset saa mut itkemään.

Kommentit

  1. Mä tiedän ton eron jälkeisen tunteen, kun ens sitä ei ees ymmärrä,
    sit se räjähtää tajuntaan ihan liian lujaa, kaikki itkettää.
    Mulla oli sama juttu puoltoista vuotta sitten.

    Oltiin yhden M'n kanssa hiukan reilu vuosi yhdessä, ja luulin, että sen kanssa mä olen lopun elämääni.
    Sitten se jättiki mut, ensin kolmen kuukauden seurustelun jälkeen, kunnes viikon päästä halus palata takas yhteen, sitten vuoden päästä lopullisesti.
    Sen jälkeen vihasin kaikkea, millään ei tuntunu olevan mitään väliä, itkin pitkän aikaa joka ilta itteni uneen, suunnittelin itsemurhaa ties kuinka monta kertaa, vihasin itteäni, koska mussahan oli pakko olla vikaa - paljon vikaa.

    Kuitenki pääsin yli nopeemmin ku olin ees odottanu. Tajusin että vittu, mähän olen viel vaik kuinka nuori, ja perus kliseinen sanonta "meri on täynnä kalaa" tuli mieleen.
    Sit M'n ajattelu ei tuntunu enää miltään. Ja kun oikeen aloin miettimään, ei meillä ollu ees mitään erikoista,
    ei me ikinä ees tehty mitään, ja puhuttiinki asioista tosi vähän, vaikka mä olisin ainakin halunnu puhua, sehän oli se ihminen, jolle olis pitäny saada purkaa pahaa oloa.
    Sitäpaitsi sekin "helpotti" tunteettomuutta sitä idioottia kohtaan, että oon ihan varma, että sillä oli nykysensä kanssa jo sillon aika paljon juttua, kun me oltiin viel yhdessä.

    Sun olos menee ohi ajan kanssa, usko pois.
    Voi viedä vähän aikaa, voi viedä kauemmin,
    mut siitä selviää.

    Pahottelen ehkä pitkää kommenttia..

    VastaaPoista
  2. voimii ja halei tosi paljon ! <3

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa