viime yö

Viime yönä tapahtui paljon. Mä sanoin iskälle et lähen ajelulle. Ja mä kyllä lähin, mutta otin lasipurkin, suppilon ja terät mukaan. Lähin noin klo 19.30. Ajoin lenkin ja sit menin tyhjälle parkkipaikalle.

Soitot alkoivat noin klo 21. En vastannut niihin heti. Eka soitti iskä monta kertaa, sit alko äiti soittaa. En vastannut koska viiltelin. Hävettää sanoa että viiltelin, sillä ne ovat niin pieniä viiltoja. Valutin ne purkkiin. Jouduin auttamaan verta menemään purkkiin koska verta ei ollut paljon. 


Soittoihin vastasin klo 23. Iskä oli tosi huolissaan ja kun kieltäydyin menemään päivystykseen, niin iskä soitti poliisille. Kun kuulin et iskä soitti poliisille, lähin ajamaa pois siitä paikasta missä olin. Ajoin yhelle näköalapaikalle. Istuin siellä hetken ja sit päätin lähtee kotii, koska kukaa ei vois sieltä viedä mua päivystyksee ku iskä oli ottanu pari juomaa eikä voinu ajaa. En ollut ehtinyt lähtee kaupungista kun poliisit soitti. Ne halus tulla juttelee. Jäin sit bussipysäkille odottaa niitä. Ne tuli siihen sitte. En oikee muista mitä puhuttii, mut ne sit vei mut päivystyksee. Istuin poliisi auton siellä takana. Toinen poliisi ajo mun/iskän auton päivystyksee. Mut puhallutettii. Siel sit mut vietii ambulanssi ovista. Tiedot ku oli kyselty mut vietii sit tarkkailu puolelle. Ei tarvinnu mennä sinne mis yleensä odotetaa. Puhuin sit lääkärin kanssa ja hetken päästä hoitaja tuli sanoo et mun pitää antaa huumeseula eli piti kusta purkkii. Meni vartti eikä onnistunu, menin takas ja se hoitaja sano et joko juot paljon tai otetaa katetrilla. Join paljon. Meni jonkin aikaa ja sit onnistu.. Hetken päästä mut saatettii osastolle missä juttelin psykiatrin kanssa. Juteltii varmaa puol tunti ja lopulta pääsin kotii. Kauheesti salamoita näky. Äiti ja sen miesystävä tai siis äidin kihlattu tuli sinne ja äiti ajo mun autoo ja äidin miesystävä ajo perässä. Olin kahden aikaan nukkumassa. Eli aika tapahtumarikas yö. 

Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa