Kipeä vieläkin ?!?

Taas on tää blogi unohtunut. Hups.
Noh.. Mitäs täs on käyny tällä välillä.


  • Kerran tai kaks oon unohtnut brintellixin ottaa aamulla ja sit seuraava päivä on ollut hieman erikoinen. En osaa kuitenkaan sormella osoittaa miksi se on erikoinen. Vähän sellanen "out of it" olo.

  • Ostin uuden puhelimen. Myin mun iPhone 5s'n ja ostin LG G4 Stylus puhelimen.

  • Tapasin tammikuussa yhden pojan. Oon viettänyt hänen kanssa aikaa ja on ollut mukavaa. Vaik on ollu tosi mukavaa ja ihanaa on myös ollu vaikeita oloja ja pelkään koko ajan et säikytän sen pois. Pelottaa olla onnellinen koska tiedän kuinka nopeasti se voi loppua.

  • Pääsin myös kouluun. 27.1. tuli puhelu Stadin ammattiopiston opolta, koska olin hakenut prosessiteollisuuden koulutukseen syksyn 2015 yhteishaun lisähaussa. Menin sinne perjantaina 29.1. juttelemaan ja katsomaan paikkoja. 1.2. aloitin siellä sitten. Vähän rankkaa oli aluksi kun unirytmi kääntyi päälaelleen. Koulumatkasta tuli tällainen kasin aamussa: Herään viideltä, lähden kuudelta ajamaan Riihimäelle "omalla" (iskän) autolla, siellä nousen 6.40 R junaan ja Pasilassa vaihdan junaa ja menen yhden pysäkin taaksepäin. Aluksi meinasin aina nukahtaa junassa, mutta nyt jo herään ilman herätystä aikaisin. Ensimmäisen viikon perjantaina heräsin ihan siinä viideltä ilman herätystä (koska sähläsin sen puhelimen kanssa). 

  • 5.2. olin leffassa ja mun edessä istui nainen joka aivasteli ja yski. Leffan alussa olin ihan fine mut sit loppu puolella alkoi kurkkuun sattua. Noh minähän tulin kipeäksi vaikka oon todella harvoin kipeä. En ennen varmaan ole tällä tavalla ollut kipeä. Viikonlopun olin ihan kipeä, lauantai oli helvettiä, lihakset särki ja päässä tuntui että oli kuumetta. Siis ei täs mitää muuta oo ku flunssa varmaa mut silti tooooooodella ihnottava. Maanantain ja tiistain olin poissa koulusta (toinen viikko niin en ollut ihan innoissani poissaoloista) mutta keskiviikkona pinnistin ja lähdin sinne. Nenä kuitenkin ei lopettanut vuotamista joten kaikkialla sai aina olla nenäliinoja mukana. Sen viikon (8. päivä alkanut) lopussa aloin muuten olla terve jos sitä nenää ei lasketa. Viime viikonloppuna (19. päivä alkanut) taas särki lihaksia inhottavasti ja muutenkin sain siitä viikonlopusta huonon. Onneksi nyt oli loma niin se ei haitannut paljoa, mutta nyt se ei ole hyvä. Huomenna pitäisi mennä kouluun ja tänään aamulla kuumetta oli 37,8. Se laski kyllä mut ihan kauhea olo silti. Jos huomenna ei ole parempi olo niin soitan kyllä terveyskeskukseen. 

  • Siivosin tänään kuitenkin vaikka olin kipeä. Pakko jotain järkevää tehdä kun en voi ulos mennä.

  • Kuitenkin jotain hyvää on tapahtumassa ensi viikolla. Pääsen taas kampaajalle <3. Värjään hiukset. En kerro minkä värisiksi mutta voin laittaa kuvan tänne sitten koska eihän sitä etukäteen tiedä 100% minkä värinen se on ;)

  • Pelottavinta nyt on kun väsymys on tulossa ehkä takaisin. Se mikä ei parane nukkumalla.. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa