Keho säästöliekillä?

Omahoitaja puhuis taas et mun keho käy säästöliekillä. Tai jotai sinnepäin. Et se ei oo hyvä ja toi taas esiin et olis hyvä käydä ravintoterapeutilla. Tiedän et syön huonosti mutten osaa/jaksa muuttaa sitä. Siitä lähtien ku muutin omilleni (kohta 3 vuotta sitten) mun syöminen vähentyi/huonontui. Nykyään se on sitä et syön kerran päivässä "oikeaa ruokaa" esim hesessä tai mäkkärissä aterian ja sit muuten napostelen sipsii tai karkkii tms. Esim tänää söin yhden lämpimän voileivän ja sitten karkkia ja sipsiä. En kyl lähteny tänää mihinkää.. En jaksanu.
Aloin eilen miettiä et kuinka pitkään keho kestää "säästöliekillä". Tuleeko jossain kohtaa sellainen stoppi että on pakko muuttaa elämäntapoja terveellisempään suuntaan?
Vihaan tätä tyhjää tunnetta. Ei väsytä, ei oo positiivinen eikä negatiivinen olo, mutten oikeen jaksa tehdä mitää. Oon maannu koko päivän sohvalla...
Tuntuu tyhmältä et tää blogi on tääl viel ku en paljoo kirjoita. Pitäis kirjoittaa. Olisi pitänyt kirjoittaa vaikka joka päivä kun jätin lääkkeet pois. Mutta en oo muistanut / jaksanut..
Mun lääkäri vaihtuu. Jee. Se vaa päätti jättää mulle diagnoosi epäilyn mitä ei varmistanut. Vituttaa. Mulla siis nyt on uusi diagnoosi F42.2 Pakkoajatuksena ja pakkotoimintona ilmenevä pakko-oireinen häiriö. F50.1 Epätyypillinen laihuushäiriö jäi epäilyksi. En kiellä sitä tai myönnä (koska en tiedä mitä siihen tarvitaan että se olisi) mutta vituttaa että se on siellä epäilynä. Ollu about toukokuusta lähtien... Ottais pois tai varmistais. Siis jos se olis jossai lääkärin papereissa pelkästää enkä ite näkis sitä nii sit ei haittais mutta kun mä nään sen tuola omakannassa nii vituttaa.
Muut diagnoosit nyt on
F60.30 Tunne-elämältään epävakaa persoonallisuus, impulsiivinen häiriötyyppi
ja
F33.11 Toistuvan masennuksen keskivaikea masennusjakso, somaattinen oireyhtymä

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa