Hieman parempaa

Viime aikoina mulla on mennyt hieman paremmin. En oo ollut niin yksinäinen tai surullinen. Muutamina päivinä on ollut hyvin teräviä mielialan vaihteluita mutta muuten melko tasaista. Oon tumblr'n dashboardia selaillessa mennyt monen negatiivisen olon postauksen ohi. Ennen olisin varmaankin reblogannu tyylii ne kaikki. Koulussakin oon jaksanu käydä. Kolmannen jakson olin kokonaan koulussa ensimmäistä kertaa neljään vuoteen.

Mulla oli psykiatrisen poliklinikan hoitoneuvottelu tos tammikuun lopussa. Sain lähetteen verikokeisiin ja sydän filmiin. Mentii terapeutin kanssa sinne heti seuraavalla käynnillä. Viime perjantaina se lääkäri soitti. Kaikki muut oli hyvin paitsi kilpirauhas arvot. Tai siis. Toinen oli ihan normi ja toises normin raja oli 4,2 ja mulla oli 5,5 mikä viittaa kilpirauhasen vajaatoimintaan. Ja sydänfilmis oli joku "ominaisuus" mikä ei oo mitenkään vaarallinen nuorella. Toukokuussa pitää mennä uudestaa verikokeisiin et jos se on menny ns huonompaan suuntaan nii sit aletaan harkita lääkitystä sitä vajaatoimintaa varten. Se lääkäri oli merkannu mun pituuden väärin tonne "Oma Kanta" sivuille ja omiin kirjoituksiinsa joten huomautin sille siitä kun se soitti sillo perjantaina. Se sit siinä kysy mun nykyistä painoa ja laski mun bmi'n. Alipainon puolella tais olla vähän. Se kuulemma on huolissaan mun painosta ja käski pitää painopäiväkirjaa. Sitähän mä pidän tyylii joka päivä joten ei siinä mitää ongelmaa. Se myös muistutteli et pitäis syödä säännöllisin välein jne normi ruoka neuvoja. Ja puhelun lopussa se sit sano "muista syödä hyvin" tai jotain melkein samanlaista. Mut ei tää lääkäri enää nii paskiainen oo mitä se vaikutti kesällä olevan. Et ihan mukavalta se nykyään vaikuttaa.

Viikon päästä (2.3.) lähden Kööpenhaminaan kaverin kanssa. Toinen kerta kun lennän lentokoneella. Vähän jännittää. Ollaan siel perjantaihin asti. En oo ennen ollu niin pitkää aikaa matkalla. Sitä Norjan reissuu en laske koska se oli roadtrip tyyppinen ja tää viikko on pelkästään yhdessä paikassa. Tiiän ainaki et haluun käydä siel leffas ja sit siin hotellin vieres on planetaario mikä kiinnostais kans. Se lento jännittää eniten. Muuten ei se matka stressaa. Vielä.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa