Tilastoja sekä outoutta


Kattelen näitä tilastoja melkein joka viikko. Välillä näen hassuja hakusanoja, mutta tällä kertaa näin jotain outoa. Ensimmäistä kertaa mun blogia on katottu enemmän jossain muussa maassa kuin Suomessa. Ranskasta oli katottu mun blogia 23 kertaa ja Suomessa 20 (10. - 17.1.2015 kuten kuvassa näkyy). Jos ne ei ole suomalaisia ketä sitä siellä kattoo nii sit en ymmärrä. Mun blogi on suurimmaksi osaksi suomeksi. Miks ketää "lukis" mun blogii ketä ei osais suomee. Just vähän aika sitten mulle "tuli" kommentti.


Kyseessä siis oli teksti Väsymys mutta missään täällä bloggerissa ei näkynyt tuota kommenttia. En yhtään tiiä mihin se hävis vai oliko sitä ollenkaa. Mulle kuitenkin tollainen sähköposti tuli. Muutenkaan en ymmärrä tota kommenttia tuohon tekstiin liitettynä. Tossa tekstissä kirjoitin lyhyesti pahasta olosta koska tuntui että olisin menettänyt ystävän ja sitten joku "kommentoi" että on hyvin energinen blogi. Se on mun mielestä outoa. Oon välillä kirjoittanu enkuks mut se vaa on vähän outoo sillee.

Vaihdoin blogin teemaa. Tai mallia tms mikä onkaan. Vaihtelu virkistää.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa