Erikoinen uni

En oo hetkeen taas kirjoittanu tänne. Tuntuu et aloitan joka tekstin nykyää tollee. Edellinen oli 500. teksti. En ees älynnyt. Mut joo. Vaikka en oo paljoo  tänne kirjoittanu nii oon koittanu johonkin (momento) vähän kirjoittaa ajatuksia. Siirrän ne nyt tänne.

19. 11.2014 klo 21:40
Selkä on ihan helvetin kipee. Panacod autto onneks. Äiti ei ees suuttunu ku kerroin et olin vieny sen panacodeja. Valehtelin äidille ja iskälle et olisin menny toiselle tunnille vaik menin vaa ajelulle.
Eli olin tona päivänä saanu uuden koneen ja hain sen postista (6kg) ja olin nostellu pelituolia (ainakin 5kg). Tottakai asento oli huono selälle eli selkähän siitä tulee kipeeks. Se oli niin kipee et itkin välil ku liikuin ku sattu niin paljon. Sanoin kuitenki äidille ja iskälle et menin toiselle tunnille (iltalukio kaksi oppituntia illassa 17.30-20.00).

22.11.2014 klo 01:18
Pelasin just Bioshock Infinite pelin läpi. Jäin tuijottaa suu auki telkkaa kun tekstit alkoi. 

30.11.2014 klo 1:35
Iskä ja sen kaveri riiteli baarissa. Huutaen. Alkoi ahdistaa tosi paljon. Meinasin lähtee vessaan itkeen.
En muista mistä ne riiteli mut muistan sen kuinka se ahdisti. Se iskän kaveri kuitenki lähti siitä pois, se sano lähtiessään iskälle et haista paska.

12.12.2014 klo 21:13
J:n synttärit... Ahdistaa aika paljon. Ja ärsyttää koska ite en saanu mitää synttäreitä tänä vuonna. Ainaki mun tekemistä kynttilöistä pidettii ja kiiteltii. Mun tekemästä leivästä ne piti kans.
Äidin sisko, äidin äiti, meidän serkut, äidin veli ja sen naisystävä ja toisen serkun miesystävä oli kylässä. Tuttujahan ne on mutta silti ahdisti.


Viime yönä näin tosi erikoista unta. Olin sytyttäny tuleen jonkun kirjan, vissii raamatun, ja asettanu sen puulattialle. Se sytytti koko talon tuleen. Muistin et olin juossu talosta ulos ja et äiti ja iskä olis jääny sinne. Koitin sit unohtaa sen et mahdollisesti tapoin äidin ja iskän. Elelin jonkun aikaa jossain talossa vissii. Aikaa ainakin kului jonkin verran. Jossain kohtaa aloin miettimään sitä juttua läpi ja älysin etten mä mitenkään voinut päästä sieltä talosta pois. Jostain syystä sit heräsin ja äiti kerto mulle et mut oli laitettu koomaan koska oli niin paljon palovammoja ja sillee.

En muista missä kohtaa heräsin mut siitä unesta on jääny tosi outo olo. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa