Ilta ilman ahdistusta

Tulin just kotii. Olin Suisto klubilla kaverin kans kattomas jotai bändii. Dobranotch se tais olla. Kotimatkalla älysin ettei mua ahdistanut koko siellä baarissa olo aikana ollenkaan. Vaikka tapasin mun kaverin kolme kaveria ja oli ihan outo ja uusi paikka. Yks syy miks päätin lähteä sinne oli se et leffapoika tykkää sen baarin facebook sivusta ja ajattelin että saattaisin nähdä sen siellä. (Joo myönnän et oon hieman ihastunu siihe leffapoikaan). En kuitenkaa nähny leffapoikaa. Se oli hieman harmi mut sen keikan puolessa välissä en enää ees muistanu sitä. Olin huomannu siellä bändissä yhen hyvännäköisen jätkän ja kattelin sitä loppu keikan ajan. Se musiikki oli ihan mukavan kuulloista myös. 
Oon ihan ihmeissäni ettei mua ahdistanu. Join yhden drinkin mut en usko et se vaikutti siihen. Nyt vaa on sellane "JEE :)" olo kun oon nii iloinen kun mua ei ahdistanu :)
Laitoin tohon kuvan siitä drinkistä. 



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa