The fault in our stars

Keskiviikkona sosiaalityöntekijä tuli tapaamaan mua mun kotona. Ihan ensimmäinen kysymys oli "ootko sä laihtunut". Oon mä laihtunut mut se ei oo yhtä nopeeta ku sillo loppu vuodesta (12 kiloo muutamassa kuukaudessa) mut oon laihtunu vähän kerrallaan. Esim nyt 1,5 kiloo viidessä päivässä. En ees yritä mut. Se laihtuminen haittaa ollenkaan. En syö kuin yhden aterian päivässä. Eilen kävin iskän kanssa paikallisessa ravintola/pizza paikassa. Otin lasten ranskalaiset, mutten jaksanut edes puolia siitä annoksesta ja se oli LASTEN listalla et se ei ollu hirveen iso. Ja viime viikolla kun käytiin kotipizzassa en saanut syötyä edes kahta palaa ennen ku tuli olo etten pysty syödä enempää ja vain pari viikkoa aiemmin pystyin syömään jopa kolme palaa. Enkä enää jaksa syödä juustoateriaa kokonaan, siis hampurilaista JA ranskalaisia. En tiiä pitäisikö mun olla huolissani vai ei. Tänään on tullu välillä sellanen olo et maha kääntyy sisäänpäin tai jotai. Se sattu tosi paljon mikä oli ikävää.. :/

Aloin tiistaina lukemaan John Green'n The Fault in our stars kirjaa ja oon jo puolessa välissä, oon siis lukenu jotai 150 sivuu yhdessä päivässä mikä on ennätys mulle, koska en oo pitkään aikaan lukenu. Rakastan sitä kirjaa. Yks luokkatoveri joskus oli suositellut sitä mulle. Nyt kuitenki se alko kiinnostaa sen elokuvan trailerin kautta. Valitettavasti aloin TAAS haaveilla siitä et mulla olis syöpä. Ja joo tiedän se on tyhmää haaveilla siitä. Mulla ei oo ees hyvää syytä miksi haaveilen siitä. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa