kaikkea

Anteeksi taas kun on ollut taukoa kirjoittamisessa. On ollut niin paljon asioita. Muutto ainakin. Nyt oon asunu  siis omassa asunnossa ainaki viikon. Eka nukuin sohvalla, mutta viime yön sain nukuttua sängyssä, sillä se tuotiin eilen. Ja netinkin sain. Tää asunto on ihana ja sijainti aivan mahtava. Voin laittaa kuvia tästä asunnosta jos joku haluaa.

Mulla on mennyt ihan hyvin. Pahoinvointia vaa iltaisin ollu jo kuukauden. Ei, en ole raskaana. Kävin viime perjantaina lääkärillä ja se lähetti labraan. Tänää kävin labrassa ja ne otti neljä putelia verta. Huomenna varaan soitto ajan lääkärille jotta saan tietää tulokset. En tiedä mitä odottaisi. Just nyt en välitä mistään muusta kuin siitä että saisi pahoinvoinnin loppumaan.

Kävin viime viikonloppuna R'n, äidin, äidin kihlatun, äidin kihlatun pojan, äidin kihlatun tyttären ja äidin kihlatun tyttären poikaystävän kanssa risteilyllä Tukholmaan. Pahoinvointi pahensi muutenkin pahaa fyysistä oloa. Mut muuten matka meni hyvin. Siel oli esiintyjinä Fair Play/A Tribute to the Four Tops. Niil oli esiintymiset ekana iltana klo 21 ja 00. Ja samat ajan myös tokana iltana. Ekan illan klo 21 esiintymisessä oltii melkein takarivissä mut sillo päätin et seuraavaa mennää eturivii ja niin mentii.
Kun ne esitti When she was my girl biisin ni yks niist tuli kättelee mua biisin aikana ja sen jälkee toine. Ja sen biisin jälkee se eka tyyppi osotti mua ja sano "she was my girl" tai jotai sinne päi.
Seuraavan illan esitykset molemmat oltii eturivissä siis minä ja R. Se yks mies tunnisti mut ja osotti mut sille toiselle ja sit se lähetti mulle lentosuukon. Seuraavassa esityksessä tunnisti mut/meidät taas se sano "thanks for coming back" ja sit myöhemmi se anto suukon mun kämmenselälle. Ja sit viel myöhemmi yks niist miehist silitti mun hiuksii. Äiti sano sillo et musta pitäs saada kuva ku hymyilin ja nauroin nii paljo. Ja äidin kihlattu oli sanonu et se ei ollu ikinä enne nähny mun hymyilevän ja nauravan nii paljo.
Ja mikä teki risteilystä uskomattoman oli se et pääsin juttelee yhden Fair Play:n jäsenen kanssa. Hän tuli mua ja R'ää vastaan kun oltiin menossa hyttiin niiden viimeisen esityksen jälkeen. Hän oli hyvin mukava, hän oli se joka oli silittäny mun hiuksia. Toivon kyllä et se ymmärsi mitä selitin enkuks. Ainaki me keskusteltii vähä :).
Ainoo huono juttu mikä risteilystä jäi, on tää keinumisen tunne. Tuntuu vieläkin että olisin laivassa, vaikka tultii laivalta pois jo maanantaina.

Nyt on pakko mennä nukkuu. Yritän päivittää tätä blogia vähän useammin, mut toivon et ymmärtäisitte jos en ehdi.

Kiitos kaikille lukijoille jotka jaksoivat odottaa 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa