8 ja 14 päivää

8 päivää ilman karkkia ja 14 päivää ilman viiltelyä. Oon ylpee ittestäni. 8 päivää ilman karkkia on jo paljon verrattuna siihe miten usein mä karkkia söin (melkein joka päivä). Ja ei oo ollenkaa tehny mieli viillellä. Eikä muutenkaa oo ollu niin pahaa oloa. Pahin olo on ollut sillo 14 päivää sitte. Joo on mulla ollu "vetämätön" olo, siis hyvin väsynyt niin väsynyt ettei mitään jaksaisi tehä, mutta ei oo ollu paha olo.

Päivitin mun diagnoosit tonne "diagnoosi+osasto" sivulle. Ne on lukenut jossai B-lausunnossa.

Mun muuttoon ei oo kauaa. Vähän jännittää, mutta hyvällä tavalla.

Löysin uuden motivaation laihdutukseen. Se on että laihtuisin R'ää varten. Hän ansaitsee kauniimman tyttöystävän. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa