Tatuointi + edit 21:28, 21:37

Oon päättäny et otan pari tatuointia. mm. tämän tyylisen


Ja sit vasempaa käsivartee ja oikeesee reitee.
Ja kuten aiemmin sanoin, niillä pitää olla tarina ja niin niillä onkin. 

Kun olin ekaa kertaa osastolla, sillo ku olin 13, mä piirsin siellä osastolla kaks enkeli kuvaa. Molemmat niistä oli pudonneet taivaasta ja haavoittuneet. 

Ja se tarina on et mäkin oon pudonnut enkeli (fallen angel) ja oon pudonnut korkealta ja haavoittunut pahasti, mutta silti selvinnyt. 

Eli selkään tulee siivet. Melko pienet (kuten tuossa kuvassa) ja revenneet. Siivistä lähtee jokin köynnös tai jokin semmoinen mikä yhdistää sen kädessä olevan tatuoinnin ja siivet ja se samanlainen köynnös tms liittää reiden tatuoinnin siipiin kiinni. 

Vai olisikohan isot siivet parempi? 

edit 21:28
Nyt keksin. Ne mitkä yhdistää niitä tatuointeja on pudonneita höyheniä. Ja sit se vasemman käden tatuointi, mikä peittää arvet on side(bandage), semmonen mikä laitetaa haavan päälle. 

edit 21:37
Unohdin kertoo et ostin kaks kirjaa: "Mallikoulu" ja "Tavoitteena mallin ura". Vaikka mä melkee tiiän ettei musta oo malliks nii silti haluun yrittää.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa